Klantenservice

Retourservice

We zijn een internetwinkel en hebben daarnaast een winkel met showroom. Je kunt bij onze webshop je bestelling, zonder opgaaf van reden, altijd binnen 14 dagen ruilen. De factuur is je garantiebewijs. Je maakt het ons makkelijk door op de factuur de reden te vermelden, waarom je het artikel terugstuurt. Op die manier kunnen we je bestelling sneller afhandelen. Uiteraard kunnen we het betaalde bedrag ook terugstorten.

Denk er wel aan dat je de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking, ongebruikt en voorzien van kaartjes terugstuurt. Wij nemen bij de eerste ruiling de verzendkosten voor onze rekening. De kosten voor het terugsturen betaal je zelf. De transportkosten voor ophalen van het niet gewenste product zal in mindering worden genomen van het totale bedrag.

Klantenservice

In deze webshop vind je alle informatie over onze producten en de daarbij horende accessoires. Heb je een vraag, gebruik dan het contactformulier onder het kopje contact of mail ons. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen. Alle contactinformatie kun je vinden onderaan de website. Wij zullen je dan tijdens kantooruren (9.00 uur - 17.00 uur) zo goed mogelijk te woord staan.

Klachtafhandeling

Wij streven er naar al onze klanten optimaal van dienst te zijn. Mocht er toch iets niet naar wens zijn kun je ons altijd bellen of een e-mail sturen naar [email protected]. Wij streven er dan naar, samen met onze leveranciers, de klacht binnen 5-10 werkdagen op te lossen.

Zichtbare beschadigingen aan een levering dienen uiterlijk binnen 2 werkdagen schriftelijk en met onderbouwing van foto's aan ons te worden gemeld. Bij gebreke daarvan wijst Brock alle verantwoordelijkheid van de hand.